بلیط هواپیما تایلند
بلیط هواپیما تایلند

بلیط هواپیما تایلند

Thailand airline tickets

قیمت مناسب تور تایلند و گستردگی جاذبه های گردشگری تایلند موجب شده که این کشور در لیست مقاصد گردشگری ایرانیان قرار بگیرد.آب و هوای خوب این کشور، طبعیت تایلند، سواحل زیبا و دیدنی های تایلند و امکانات تفریحی تایلند همه و همه این کشور را به یکی از کشورهای توریستی تبدیل کرده است.

 

thailand0

http://thaitor.ir/هر چند که بلیط چارتر تایلند معمولا رو تور تایلند به فروش میرسد، اما چون بلیط هواپیما تایلند توسط ایرلاین های مختلفی از جمله ایرلاین های داخلی و ایرلاین های خارجی عرضه می شود، میتوانید برای تهیه بلیط تایلند ارزان یکی از ایرلاین هایی که بلیط تایلند را با قیمت مناسب عرضه می کند انتخاب کنید. البته اینم یاد آوری می کنم که با توجه به خدمات و امکاناتی که ایرلاین ها ارائه می دهند نرخ بلیط هواپیما تایلند متفاوت است و برای اطلاع از قیمت بلیط تایلند باید با ایرلاین ها و یا آژانس های هواپیمایی تماس بگیرید.ایرلاین هایی که میتوان از آن ها بلیط تایلند را تهیه کنید به شرح زیر است.

http://thaitor.ir/

travel_020-i ایرلاین های مختلف

star22 ایرلاین های داخلی که بلیط تایلند را ارائه میدهند شامل موارد زیر می شود.

  • ایرلاین ماهان

star22 ایرلاین های خارجی که بلیط تایلند را ارائه میدهند شامل موارد زیر می شود.

  • ایرلاین امارات
  • ایرلاین قطری
  • ایرلاین عمان
  • ایرلاین گلف ایر

که پرواز مستقیم از تهران به تایلند از طریق شرکت های هواپیمایی ماهان و ایران ایر انجام می شود. پروازهای خارجی تایلند مانند قطر ایر ،امارات،الاتحاد به صورت غیر مستقیم و پس از توقف کوتاهی مسیر خود را به سمت تایلند ادامه میدهند .

http://thaitor.ir/ پرواز تایلند

پرواز تایلند از ایران ،از شهرهای تهران و مشهد انجام می شود و به شهرهای زیر پرواز دارد :

http://thaitor.ir/ از مشهد پرواز بانکوک شرکت هواپیمایی ماهان از فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد انجام میشود. پرواز بانکوک شرکت هواپیمایی ماهان هر روز از فرودگاه امام خمینی انجام می شود و پرواز پوکت هفته ای 2 بار از طرف این ایرلاین از فرودگاه امام انجام می شود.برای رفتن به دیگر شهرهای تایلند از جمله سامویی و کرابی از پروازهای داخلی استفاده می شود و برای رفتن به پاتایا از بانکوک از طریق زمینی اقدام می شود. بنابراین میتونید مستقیما بلیط بانکوک و بلیط پوکت رو برای سفرتون تهیه کنید.

 

4 راستی این نکته رو یادآوری کنم که اگه میخواید به تایلند برید ویزای تایلند رو فراموش نکنید چرا که بدون ویزا نمیتونید وارد این کشور بشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از کشور تایلند با این شماره 88548853 تماس بگیرید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: تایلند،دیدنی های تایلند،تفریحات تایلند,
نويسنده : سمیه عزیزی